Finspångs TV PLUS!


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha! Bra inslag. Man måste ju fördriva tiden mellan mat och träningar på nåt sätt, inte bara sova hela tiden. Perfekt med lite reportage. På tal om madrasser så minns jag Finspång för två år sen då jag och Jake fick leta efter våra "ploppar" till våra madrasser mitt i natten efter spökrundan. En viss Janne hade gömt dessa och madrasserna va tömda på luft. Vi fick iaf ledtrådar..

2010-08-10 @ 19:36:09
Postat av: Sussie Schüberg

Tack Janne för dagens skratt. Kul att få läsa och se vad ni pysslar med.

2010-08-11 @ 09:33:47
Postat av: Fie

Hey, de där är mina kofflor! och den där sängen med hårda kuden var en väska:)

2010-08-14 @ 15:16:20
URL: http://kittycatz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0