Kabaret del 14


Kommentarer
Postat av: besviken blackebergare

jag ser inte en enda anledning till varför detta bidrag INTE vann!?

2010-08-16 @ 22:32:35
Postat av: Förkrossad Blackebergare

Detta var helt klart det bästa bidraget och jag förstår inte hur de inte kunde vinna. Det hade originalitet, humor, sång, dans, skådespel, internetreferenser, pojkar i trikåer och hästmasker, vad mer behövs för att det ska vara ett fulländat nummer?

Jag får magsår bara jag tänker på hur de stackars pojkarna så snöpligt berövades på segern.

2010-08-16 @ 22:40:09
Postat av: Förkrossad Blackebergare

Detta var helt klart det bästa bidraget och jag förstår inte hur de inte kunde vinna. Det hade originalitet, humor, sång, dans, skådespel, internetreferenser, pojkar i trikåer och hästmasker, vad mer behövs för att det ska vara ett fulländat nummer?

Jag får magsår bara jag tänker på hur de stackars pojkarna så snöpligt berövades på segern.

2010-08-16 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0